کد خبر: ۹۵۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۳
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد. در ساعت ۰۲:۵۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه چمران به شرق رو به روی پمپ بنزین ولنجک، یک دستگاه سواری ۲۰۷ با عابر پیاده مذکر برخورد کرده که این عابر در دم فوت می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد. در ساعت ۰۲:۵۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه چمران به شرق رو به روی پمپ بنزین ولنجک، یک دستگاه سواری ۲۰۷ با عابر پیاده مذکر برخورد کرده که این عابر در دم فوت می‌شود.

عکس | له شدن مرگبار جلوبندی پژو ۲۰۷ در اتوبان چمران؛ ایربگ باز شد اما فایده نداشت!

راننده ۲۰۷ که نوجوانی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده و متأسفانه از مشروبات الکلی استفاده کرده که باید گفت این فرد فاقد هرگونه مهارت کافی در حین رانندگی بوده است که این حادثه روی می‌دهد. خود راننده هم در این حادثه مصدوم شده و هم اکنون مراحل پرونده را طی می‌کند وی در این سن یک تصادف فوتی را رقم زده است و به خاطر یک اشتباه و تصمیم نادرست جان یک نفر را گرفته و باید از این زاویه به آن نگاه کرد. منبع: یورونیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: